සඳට බැළුම් හෙලූ අය

Oct 19, 2017

ඉතින්, එ'සඳ !





මහා හයියෙන් වහින දවසට
තාමත් ඉස්සර වගේම
කුඩේ අමතක වෙන
හිතුවක්කාරිමයි තවමත් මම...

නාගෙනම ගෙට ගොඩවුන මට
ඉන්නවකො..බලන්නෑ මැරුනත් මම
කියා පුප්පා ගියපු ඔබ
තව අවුස්සන්නමයි ඉතින් මට හිත...

මේ වගේ සීතලට වහින දවසක
උණු කෝපි වලට වඩා විටෙක රස
හීතලම හීතල හිම කිරම බව
මට කියා දුන්නෙත් ඔබ...

වැදී සෝපාවෙ කෙලවරට තනියම
රහ කරද්දී අයිස් බදුන හිමිහිට
ඇස් කොනින් බලන
නො'ඉවසිලි එ' බැල්ම
කියන්නේ මට මහා මිහිරක රස...

ඉතින් තව මොහොතකින් - මොහොතකින්
ගිනිගන්න ඔය හැඟුම් අස
දියවෙනා බව දනිමි
වැනිලා රස පිරුණු ම' දෙතොල් 

පෙති රිදෙන්නම..

මෙව්ව මේ රයිටර්ට දාපු කවි කමෙන්ට් - ලු

27 comments:

  1. කයිය නම් කෝම අරි කියෙව්වා කියමුකෝ , පොටෝවනේ කාලා ඉන්ඩ බැරි අප්පා ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඊ...ඊ... එච්චරටම අවුලද ... නෑනෙ නෑනේ ...

      Delete
  2. අප්පේ මේකත් වල් එකක්...කට කෑමක්

    ReplyDelete
  3. අත්‍යාලංකාරයට ඇස්දෙක නිලංකාර වන බැවින් පින්තුරය නොපෙනේ...

    කවිය ඉතින් රයිටරේගේ මොන කවියට දැම්මද කියල කිව්වා නම් අදාළ පුද්ගලයින්ට තේරෙයි මේ කවි වල තියෙන්නේ රසයක් මිසක් කුණක් නෙවෙයි කියල. මොකද සමහරුන්ට අනුන්ගේ ඇස්වල පරාල පේනවා මේ දවස්වල

    Good one සොසා

    ReplyDelete
    Replies
    1. රයිටරේගෙ කවියට ලින්ක් කරල තියෙන්නෙ සුදා... හ්ම්ම් ඔව් ඒකත් එහෙමයිද එතකොට.. එක එක්කෙනා ඒ ඒ අයට කැමති විදියට හිතා ගත්තදෙන් අනේ අපි ඔන්න ඔහෙ ලියමු මලවමු.

      Delete
    2. හිතල විතරක් නම් මදෑ , එව්වා කියෝ කියෝ යනකොට හරි හිරිකිතයිනේ....

      මම ඒවා ගණන් ගන්නේ නැහැ අය්යෝ. මට ෂුවර් ඔයත් මගෙත් එක්ක එක පෙලට ඉන්නවා කියල.. හි හි හි.. නැද්ද මෙයා?

      Delete
    3. හෑ... ඒකනම් කොයිල් වගේ ටිකක් මට

      Delete
  4. මේ සීතලේ ඉන්න වෙලාවෙ අයිස්ක්‍රීම් ,වැස්ස, ආදරය ඔක්කොම එකතුකරල අපිව මරන්ඩ වගේ යන්නේ . අයිස් බඳුන වෙනුවට හිම කිරම කියලම ලිව්වනම් ලස්සනයි කියලා හිතුනා

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආදරෙන්නම් මැරුනත් මොකෝ බක්කේ ඔන්න ඔහෙ

      Delete
  5. කවිය මාර වල්...ඒ උනාට කිවිඳිය එහෙම නෑ....!
    :)
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය කිව්වට අනේ මන්දා ඉතින්... කෝමත් ඇගට ගුන කවිය පමනක් කියවීමයි කවියා කියවන්න ගියොත් විනාසයි

      Delete
  6. Replies
    1. සතුටුයි සතුටුයි වැටක් නොගහ ඔහොමවත් වචනයක් කිව්ව එකට

      Delete
    2. හරි හරි ඉතින් අපි ඉඳල හිටල මොනා හරි කොටනව

      Delete
  7. අමෝ! .... මේකනම්! hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. බනින්න එපා පොඩි එකීට අනේ අන්න එහෙම හිනා වෙලා ඉන්න

      Delete
    2. he he he he .. :p අනේ නෑ සදවතියේ ... කවියේ අන්තිම හරිය මට පෙන්නේ නැත්තේ මොකද කියල බැලුවේ , බොද උනු කොටු කොටු විතරයි මට පෙන්නේ .

      Delete
  8. ආ මේ ඉන්ගිරිස් ඩී අකුර නොවැ

    ReplyDelete
  9. ඉරාජ් ට කියල වීඩියෝ එහෙකුත් හැදෙව්වොත් නරකද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපෝ බෑ එව්වා නරක වැඩ... හි හී

      Delete
  10. මන් හිතුවේ මේක සත්තලන්ගෙ කවියකට දාපු රිපලයි එකක් කියලා

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපොයි එයා කවි ලිව්වොත් එහෙම මට පාරේ බැහැල යන්න බැරි වෙනවා.රිප්ලයි රයිටර්ට උනාට මෙව්ව ඉතින් මේ සැබෑ අද්දැකීම්.

      Delete
  11. හෙම්බිරිස්සාව හැදෙයි... කිරි එකට සමහන් දාලා බොන්න හොඳේ...

    ReplyDelete

සඳවත කියවන්න ආපු ඔයාලට බොහෝම ස්තුතී, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ මේ හිතේ.

ඒකපාර්ශික !

      සඳක් වගේ පායා හිනැහෙමින් එබී පුරුද්දක් වගේ උන්නා ළඟම රැදී ඉඩක් නොවූ තැන හදවත ගියද බිදී අදත් ලියනවා මේ ප්‍රේමයට කවී යන්තං ගැටෙ...