සඳට බැළුම් හෙලූ අය

Jul 22, 2021

මීඳුම් දුමාරයේ !!







බීර සුවදැති හාදු නවකතාව ගැන මං කලින් දාපු පෝස්ට් එකටම මේ පෝස්ට් එකත් සම්භන්ධයි.පහුගිය අවුරුද්දෙ බුක් ෆෙයා එකෙන් අරන් ඇවිල්ල නමට වහ වැටිල ඉස්සෙල්ලම කියවපු පොත තමයි බීර සුවදැති හාදු.අවසානයක් හිතා ගන්න බැරි අවසානයක් නැති ඒ කතාවෙ අන්තිම කියවල මං හිටියෙ හොල්මන් වෙලා අනේ ඊළඟට මොනා වෙන්න ඇතිද කියල.අන්න එහෙම මානසිකත්වයක ඉන්නකොට තමයි මේ කතාවේ අයිතිකාරි ,මේ කතාවේ ලේඛිකාව දිල්ශි තත්සරණි එයාගේ පේජ් එකේ කතාව කියවපු හැමෝටම විවෘත ආරාධනාවක් කරල තිබුනෙ කතාවේ අවසානය ලියන්න කියලා. බීර සුවදැති හාද්දකින් හිරිවැටිල හිටපු මමත් එක හුස්මට මගේ හිතේ මැවුන අවසානය අකුරු කරල දිල්ශිට යැව්ව.ඇගෙන් ලැබුන ප්‍රථිචාර  බොහොම ඉහලයි.මම නවකතාවක් ලිවිය යුතුමයි කියල ඇය හරිම නිහතමානී සුන්දර ආරාධනාවකුත් කලා.


ඉතින් ඔය පහල තියෙන්නෙ ඒ කතාවේ මං දුටුව අවසානය.මේක ලියලා මාස හත අටක් වෙනවා.( ඉස්සර මෙහෙම ලිව්වට දැන් මට ලියන්න බෑනේ ) පොත කියවලා නැති අයට හොල්මන්ද පොල්කොල වගේ වෙයි තමා.හරි හරි කටිටිය පොත හොයාගෙන කියවලම එන්නකො එහෙනම්.



*********************************


කඳු වලල්ලට ඉහලින් හැන්දෑ කළුවර මෝදු වෙමින් තිබුණි.පයිනස් කැලෑව හැමදාමත් වගේ අදත් මීඳුම් දුමාරය විසින් ආක්‍රමණය  කර තිබෙනා බව දේවන් දුටුවේ වෙන කවරදාටත් වඩා නොසන්සුන් චමත්කාරයක් හිතේ පුරවා ගනිමිනි.


දේවන් කොහාටදැයි ඇසූ විට ආග්‍රා කිව්වේ ඔයාට ඕනම තැනකට කියායි.


ගැහැනියක් එසේ කියන්නේ නිකමට නොවෙන බව දේවන්ගේ පිරිමි ඉව හොදාකාරවම දනී.මෙවන් මොහොතක දේවන්ගේ රියසක නිතැතින්ම කැරකෙන්නේ පැරඩයිස් නිවාස සංකීර්ණයේ ඔහුගේ  කුඩා එහෙත් සුපෝඛපෝගී නිදහස් පාරාදීසයටය. ඇත්තෙන්ම ඒ නිවස්න දේවන්ට මෙන්ම දේවන්ගේ හිත දවසකට හෝ කියවා ළඟට එන ස්ත්‍රීන්ට පාරාදීසයක්මය.


ආග්‍රාවද එහි කැටුව ගොස්  ලා දම්පාට සිහින් ආලෝකය යට අනුරාගයේ පරමානන්දය විඳින්නට දේවන් සිහින දැක්කේ මේ සොඳුරු යුවතිය පළමුවර දුටුදාමය.මේ මොහොත වන විට එකී බලාපොරොත්තවේ ගිනිදළු බුර බුරා නැගිය යුතු වුවද දේවන්ට මොකක්දෝ  අපහසුවක් දැනේ.ඒ මේ සමනලියගේ සුන්දරත්වයේ මොකක්දෝ හුරු පුරුදු බවක් දැනිමම විතරක් නෙවෙයි.ඒ සැහැල්ලුවට ඒ විවෘත බවට ඒ ඔක්කෝටමත් වැඩිය දේවන්ගේම අදහස් සිතුම් පැතුම් ඒ කතාවේ, ඒ හැසිරීමේ දැකීම මොකක්දෝ බලවේගයක් විසින් තමන්ව පස්සට අදිනවයි කියල දේවන්ට හිතෙනව.පැරඩයිස් බලා ඉගිල්ලෙන්න හදන වාහනේ රෝද මේ තරම් හිමිහිට හසුරවන්නෙ තමන්ගෙ හිතේ තිරිංඟ බව දේවන්ට නොතේරෙනව නෙවෙයි.


මොනවද හිතන්නේ..


සිතුවිලි  බිඳුනෙ ආග්‍රාගේ හඬට.


ඔයා ගැන


දේවන් කිව්වෙ තමන්ගෙ හිත නොසඟවා.


මං ගැන....මං ගැන මමවත් හිතන්නෙ නැති කොට ඔයා මං ගැන කොහොමවත් හිතන්න ඕනේ නෑ දේවන්...ඕ...සොරි දේවා...


ආග්‍රා එහෙම කිව්වෙ උපහාසාත්මක සරදම් බැල්මක් දේවන් දෙසට පා කරමින්.


මං හිතන්නේ ඔයා ගැන උනාට ඔයාට බෑ මට බලකරන්න..මගේ හිතට  බැරියර් දාන්න...


දේවන් එහෙම කිව්වම ආග්‍රා මහ හඬින් හිනාවුනා....


ඕකේ ..ඕකේ ඈස් යුවර් විශ්..


ආග්‍රා වින්ඩ්ස්ක්‍රීන් එකට පාත්වෙන අළු පාට මීඳුම දිහාට ඇස් දල්වගෙන එහෙම  කිව්ව.


කා එක චුට්ටකට නවත්නවද...මං ආසයි එළියට බැහැල මේ මීඳුමේ අතරමං වෙන්න....


එළිය සීතලයි ස්ව්ටී.


සෝ...අමතක වුනාද මං ආවේ  හිම මිදෙන රටක ඉදලා...


ආග්‍රා ආයෙමත් ඒ සරදම් හිනාව දේවන් දිහාට විසිකලා.


පයිනස් කැලෑව මැද්දෙන්  හීයක් වගේ කෙලින්ම දිවෙන හුදකලා පාරේ තැනක දේවන් වාහනය නතර කල සැනින් ආග්‍රා දොර ඇරගෙන එලියට පැන්න.ඒ දඟකාර හුරතලය දේවන් බලා හිටියෙ වශී වෙලා වගේ.හීන් උර පටි දෙකකින්  පමණක් රැඳුණු පිටත් පපුවත් ඕනෑවටත් වඩා නිරාවරණය වුණු ලා නිල් පාට සේද ගවුම එක මිටට කරන් ආග්‍රා මීඳුම අතරින් පයිනස් කැලේට දිවය අයුරු දේවන් බලන් හිටියෙ වාහනෙන් බහින්නත් සිහියක් නැතුව.




*********************************


ඒ මොහොතේ නිම්නයට කළුවර  ඇද හැලෙමින් තිබුනේ වේගයෙනි.ඇට මිඳුළු පවා තිගැස්සෙන සීතල  දේවන්ව හිරිවට්ටා තිබුණි.පයිනස් කැලෑව සිසාරා  ඔහුගේ ඇස් දිවගියේ ආග්‍රාගේ රුව අල්ලා ගැනීමටයි.මේ කෙල්ල කොහාට උනාදැයි සිතමින් දේවන්ද ආග්‍රා දිවගොස් නොපෙනී ගිය මීඳුම් කැරැල්ලේම නොපෙනී ගියේය.


ඇය හුන්නේ දැවැන්ත පයිනස් ගහකට පිටදී දෑස පියාගෙන නිසොල්මන්වය.දේවන් නිහඬ බව නොබිඳම ඈ වෙතට ළංවී බොහෝ ළඟට ඒ පියවුණු දෑසේ සුන්දරත්වය විඳගත්තේය...ආග්‍රාගේ පිරිපුන් ලය මඬල සෙමෙන් උස් පහත් වෙන හැටි බලා හුන්නේය.


මොනාහරි කියන්න දේවා...මං දන්නවා ඔයා මෙතැන ඉන්නවා කියල....


ඇය දෙඩුවේ ඇස් පියාගෙනමය.


සීතලයි ස්වීටී....තව මෙහෙම  හිටියොත් අපි ගල් වෙයි...


ආ යූ ක්‍රේසී...ඔයා චූටි බබෙක් වගේනේ ...


පාලු පයිනස් කැලය පුරා ආග්‍රාගේ කිංකිණි හිනාව දෝංකාර දෙන්නට විය.


නෑ ඒක නෙවෙයි ඇත්ත ..ඔයා වෙරි යංග්..ස්ට්‍රෝන්....දැන් මට වයසයි සමහර දේවල් ඔරොත්තු දෙන්නේ නෑ...


දේවන්ගේ කටින් පිට වුනේ ඇත්ත වුනත්.ඔහුටම ඔහු ගැන පුදුම හිතුනා.දේවන් කියන්නේ කවදාවත් ගැහැනුන් ළඟ දෙවෙනි  වුන කෙනෙක් නෙවෙයි.දේවන්ට ඒ කියපු දේ ගැන පසුතැවිල්ලක් දැනුනත් ආග්‍රා ඒක සීරියස් ගත්ත බවක් පෙනුනෙ නෑ.


ඕ ...කමෝන්...බලන්න මේ පරිසරය දිහා...හරිම රොමෑන්ටික්...මං ආසයි මේ මීඳුම අස්සේ තව තවත් අතරමං වෙන්න තිබුනා නම්...


ආග්‍රා කියෙව්වෙ හරියට උමතුවෙන් වගේ.


දේවන් ආග්‍රාගේ අතින් අල්ල ගත්තෙ ආයෙමත් මේ කෙල්ල කැලේ ඇතුලට දුවයි කියන බයටම.ඒ අත හිම තට්ටුවක් වගේ හීතලට දේවන්ගේ අතට හිරවෙද්දි ඒ තරම්ම හීතලට තිබුණු දේවන්ගේ අතට මොකක්දෝ උණුහුමක් දැනුනා..


ඔයා හීතලෙන් බබී..එන්න මගේ ළඟට...


දේවන් එහෙම කියද්දිම ආග්‍රා දේවන්ගේ උරහිසට වාරු වුනා.හරියට එහෙම ආරාධනාවක් කරනකම් බලන් උන්නා වගේ. දේවන් ඇගේ බඳ වටා අතක් යවල ඈව තවත් තුරුල් කරගත්ත.දේවන් ආග්‍රා ගැන මොන මොනව හිතන් හිටියත් ආග්‍රා දේවන් ගැන මොන මොනවා හිතන් හිටියත් සෙක්ස් වලින් එහාට ගිය මොකද්දෝ නුහුරු ආගන්තුක ස්පර්ශයක රස්නය දෙන්නාටම වෙන වෙනම දැනුනා.


අද නෙවෙයි වෙන දවසක මං ඔයාව ආයෙත් මෙතනට එක්කං එන්නං ස්වීට් ඔයාට කැමති තැනක ඇවිදින්න...දැන් අපි ආපහු යමු...


දේවන් ආග්‍රාව වත්තන් කරගෙනම ඉස්සර වුනා.




*********************


ඒ මොහොත අතිශය චමත්කාර  වන්නට පරිසරය විසින්ම ඕනෑ තරම් හේතු සපයා දී තිබියදීත් ආග්‍රාත් දේවනුත් වාහනයේ වෙන වෙනම අසුන් වල  වාඩි වී සීතලේ  වෙව්ලන්නට විය.


ඒ වෙව්ලන තොල් මත උමතුවෙන් මෙන්   හාදු දෙන්නට පුලුවන් කම තිබියදීත් ඒ ගැස්සෙන ලැම මත හිස හොවා උණුහුම් වන්නට තිබියදීත් දේවන් ඉවසුවේය..තවත් තව තවත් ඉවසුවේය.දේවන්ගේ සරාගී පිරිමි ආත්මයේ අකීකරු අනුරාගී හැඟීම්  ඉස්සර වෙන්න හදන හැම මොහොතකම කවරදාවත් ගැහැනියක් ළඟදී නොතිබුනු සංයමයක් අනායාසයෙන්ම දේවන්ගේ ආත්මයට ආරූඩ වී තමාව පාලනය කරන බව දේවන්ට දැනෙන්නාක් මෙනි.


අයි ෆීල් සම්තිං නිව්..මට තේරෙන්නෑ කියන්න


මට දැන් වැටෙනකං බොන්න ඕනේ වගේ...


ආග්‍රා  එහෙම කියද්දී ඒ උවමනාව  දේවන්ට ඊටත් වඩා තදින් දැනුණි.


ඕක අරින්න ..


දේවන් ආග්‍රාට කබිහෝල් එක පෙන්නුවේ ඇස් වලිනි.ආග්‍රා හිමිහිට නැවී කබිහෝල් එකෙන් හුරුබුහුටි විස්කි බෝතලයක් අතට ගත්තේ ඇස් වලින් හිනැහෙමිනි.


තෑන්ක්ස් ...ඔයා මාරයි..


සැනින් මූඩිය ගලවා ඒ කුඩා විස්කි බෝතලය කටේ තියාගෙන ආග්‍රා එක හුස්මට උගුරු කීපයක් බිව්වාය.දේවන් මොහොතකට දෑස් අදහාගත නොහැකි ලෙස බලා හුන්නේය.ගැහැනියක් මේ තරම් විවෘත වෙනවා පිරිමියෙක් ඉදිරියේ මේ තරම් නිර්භීත වෙනවා දේවන් හැබෑවටම දුටුවේ අදය.ඇයව වලක්වන්නවත් එපා කියන්නවත් නොගිහින් දේවන් බලා හුන්නේය.ඒ කුඩා බෝතලයේ හරි අඩක් පමණ හිස් කර ආග්‍රා බෝතලය දේවන්ට දිගු කලාය.මේ දේවන්ගේ  ක්‍රමය නොවුනත් ඔහු නොපැකිලව ආග්‍රා අනුගමනය  කරමින් බෝතලයේ ඉතිරි අඩ එක හුස්මට කටට හලා ගත්තේය.


සීතලෙන් කිතිකැවුනු සියොළඟ උණුහුම් වන්නටත් මත් වෙන්නටත් මහ වෙලාවක් නොගිය බව දේවන්ට මෙන්ම ආග්‍රාටද එක ලෙස දැණුනි.


ඔයා කාට හරි ආදරේ කරල තියෙනවද ස්වීටී...


හිටිගමන්  දේවන් ඇසුවේ ආසනයේ පිටුපසට ඇලවී සැහැල්ලුවෙන් උන් ආග්‍රා දෙසට නැඹුරු වීගෙන.


ඔව්...මගෙ අම්මට...ඒ එයා මගේ අම්මා නිසාම නෙවෙයි...එයා හරිම අපූරු ගෑනියෙක්...අම්ම නැති අඩුව අද මට රාධා ආන්ටිව දැක්කට පස්සේ වැඩියෙන් දැනෙනවා...


පලවෙනි වතාවට දේවන් ඒ දිලිසෙන ඇස් වල  දුකක් සංතාපයක් වැනි මොකක්දෝ හැඟීමක් දුටුවේය.ඈ දිගටම කතා කරාවියැයි දේවන් සිතුවත් ආග්‍රා කතාව නවතා කාරය තුල එහෙ මෙහෙ බලන්නට විය.ඇගේ සීට් එකේම ඇයටම යටවී තිබුණ  කුඩා අත්බෑගය සොයාගත් ආග්‍රා වෙව්ලන ඇගිලිතුඩු වලින් පොලිතීන් අසුරණයක තිබූ කංසා රිකිලි කිහිපයක් සුදු කොලයක් එලියට ගත්තාය.බෑගය දේවන් දෙසට විසිකර කකුල් දෙකත් උඩට ගත් ආග්‍රා ෆ්‍රීසියා බාර් එකේදී මෙන්ම බුහුටි කමින් එය ඔතන්ට ගත්තාය.නැවත නැවතත් ආග්‍රා තුලින් තමන්වම පෙනෙන එක  දේවන් විඳගත්තේ අපහසුවෙනි.සංයමයෙන්  එතූ කංසා වැඩිය එක අතක රුවාගෙ ආග්‍රා අනිත් අත දේවන් දෙසට දිගු කලාය.දේවන් වටපිට බැලුවේ ලයිටරය තියෙන්නේ කාරයේ කොතැනදයි හදිස්සියට  සිහිපත් නොවූ නිසාමය.


මගේ බෑග් එකේ තියෙනවා...


ආග්‍රාගේ හඬ නොයිවසිලිමත්ව ඇසුනේ  ඇය පහත්කල ශටරයෙන් සීතල කඩා වැදෙනා තරම් වේගයෙනි.


දේවන් ඇගේ හෑන්ඩ් බෑගයට අත දමා  ලයිටරය සැනින් අතට ගත්තේ ඒ බෑග් එකේ වැඩි දෙයක් නොතිබූ නිසාමය.එහෙම නොවුනානම්  ගැහැනියකගේ බෑග් එකකට අත දමා ලේසියෙන් ගැලවිය නොහැකි බව  දේවන් අසා ඇත.


මගේ අම්ම හරිම  සතුටින් ජීවත් උනා..ඒත් එයා ජීවිතේ එකම පාරක් ආදරේ කරල  තියෙනවා ඒ මගේ තාත්තා කියන පිරිමියාට...එයා කවදාවත් මගේ තාත්තා ගැන මා එක්ක කතා නොකලට මං ඒක දැනන් හිටියා...


විස්කි මතට මුහු වෙච්ච කංසා මතින් ආග්‍රා දොඩමළු වෙද්දී  දේවන්  හුන්නේ ඒ මහා සීතලෙත් දෙකනින් දහඩිය වගුරවමින් හිස් කබල පුපුරා යන්නට තරම් එන සංත්‍රාසයකින් භීතියට පත්වෙමිනි.


ඇලීෂා....ඒ නම වගේම එයත් අමුතුයි..ලස්සනයි...මේ අන්ධකාර නිම්නයේ කොහේ  හරි මගේ අම්මගෙ ආදර කතාව හැංගිලා ඇති....රාධා ආන්ටි ... ඒ අම්මගෙ හොදම යාලුවා...එයා කිව්වෙත් මං හරියටම  මගේ අම්මා වගේමයි කියලා..

ආග්‍රාගේ මත්වෙච්ච හඬ දේවන්ගේ සවන් සේම,ලයද සිදුරුව  යද්දී ඇලීෂා ගේත් අනූගේත් සේයාරුව එහෙමම  බෑගයේ තිබෙන්නට හැර ස්ටීරියන් වීලය මත හිස හොවා ගත්තේ දෙයියනේ  මගේ ලේ ...මගේ ලේ කියමින් තමන්ගේම ඇතුලු හද මහා සද්දෙට කෑ මොරදෙනවා ඉවසගන්නට බැරුවාක් මෙනි.



5 comments:

  1. බීර වලිං පටං අරං විස්කි වලිං ෆිනිෂ් කොරල.
    හරිනේ විස්කි හදන්නෙත් බීර වලිංමනේ.
    නීට් තමා ගහන්ඩ ඕනේ හැබැයි එක හුස්මට ගුඩු ගුඩු ගාල ගහපු එකට නං මයේ එච්චර කැමැත්තක් නෑ.
    ආ වැටෙන්ඩමනේ ගැහුවේ, එහෙනං කමක්නෑ.

    ජයවේවා!
    Myself Hattor

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපිනම් විස්කි අඳුරගත්තෙත් කටේ තියං ගුඩු ගුඩු ගාලා බීලා..හි හී.මල පැන්නම මොනාද අනේ කොරන්න බැරි.එහෙමත් මරු 😅😋

      Delete
  2. මටත් දැන් වැටෙනකන් බොන්න ඕන වගේ....!!
    චියර්ස්....🥃🥃

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ මහදවල්...පරණ ලව් එකකවත් මතක් උනැයි 😋😅

      Delete
    2. අපි නැවෙන්න බොන්නේ සතුටට..ලව් පරන වෙන්නෙ නෑ සඳවත....🥃

      Delete

සඳවත කියවන්න ආපු ඔයාලට බොහෝම ස්තුතී, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ මේ හිතේ.

ඒකපාර්ශික !

      සඳක් වගේ පායා හිනැහෙමින් එබී පුරුද්දක් වගේ උන්නා ළඟම රැදී ඉඩක් නොවූ තැන හදවත ගියද බිදී අදත් ලියනවා මේ ප්‍රේමයට කවී යන්තං ගැටෙ...