සඳට බැළුම් හෙලූ අය

Feb 2, 2023

පින්තූර කතන්දර !!

 
මාස පහක් විතර මේ පැත්තේ ආවේ නෑ නොවැ.ලියවිල්ල වගේම කියවිල්ලත් එපා වෙන වෙලාවට මම බ්ලොග් පැත්තේ එන එකත් නතරවෙනවා.අන්න එහෙම කාලයක් පහු කරලා තමයි මේ ආයෙමත් කඩාපාත් උනේ.හ්ම්ම්ම් දැන් ඉතින් මේකට මොනා හරි ඔබන්නත් එපැයි මම ඉන්නවා කියලා කට්ටියට දන්නන්න.🤗

අලුතින් ලියපුවා නැති නිසා පින්තූර ටිකක්වත් දාන්න හිතුවා.කට්ටිය බලන්නකෝ එහෙනම්.මේවා ඉතින් මම ගත්තුවත් නෙවෙයි,ඒකත් කියන්න එපැයි.සත්තලන්ගෙ කැමරා ඇහැ තමා.අනේහ් ඉතින් එයා මොකෝ මම මොකෝ මෙව්වා සේරම මගේ තමා.😋





 මේ ඉතින් සීගිරියනේ


 මෙක තියෙන්නෙ සෙම්බුවත්තේ.


 මැලේසියාවේ


  හානේ..මේ මම හදපු බුරියානියක්


 
මේක අර වරා මලක්දෑ කොහෙද




😫😫😫😫මගේ පොටූවක් අරන් දියන් කිව්වම ගන්න හරි අමාරුයි  ඒඋනාට බලන්න එපැයි මුන් පස්සේ යන හැටි



 ගංගාරාමේ

අන්න එහෙ


ඔය පල්ලෙහා සේරම වත්ත පුරා ඇවිද ඇවිද ගත්තුවා තමයි




  
 

          හ්ම්ම්.... අදට ඔය මදෑ                            

14 comments:

  1. සත්තලංගෙ පොටෝගැපි ඇහැ... සෑහෙන්න හොඳයි නෙව !😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව්..සූට්ටක් විතර හොදා තමා 😊

      Delete
  2. අනුන්ගේ ඒවා දාල අපිව රවට්න්න හිතුවද ? ඔයගොල්ලොත් මැලේසියාවේද ඉන්නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. එයා අනුන්ගෙ නෙවෙයි මගේ අනේ..ඉන්නෙ ලංකාවේ .එහෙ ගිය වෙලාවේ ගත්ත එකක්

      Delete
  3. මොකක්ද අර සෙම්බුවත්තේ කරත්ත රෝදේ? ගේට්ටුවක් විදියට පාවිච්චි වෙන එකක්ද?

    තාම බැරි උනා අර බුරියානියක් කන්න.. කොහෙද බඩගිනි උන වෙලාවටනෙ කෑම මතක් වෙන්නේ, ඒ වෙලාවට වරකෝ පිළියන්දල.. හෙහ් හෙහ්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක නිකං ශෝ එකට වගේ ලේක් එක ළඟ ඔහොම ට්ජියෙනවා. ඒකනේ ඒකනේ කොහෙ කන්නද ඉතින් 🤗😏

      Delete
  4. සෙම්බුවත්තේ දෙපාරක්ද කොහෙද ගියාට අර රෝද අයිටම් එක දැක්කෙ නෑනෙ බොලේ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔයැයි සෙම්බුවත්තේ කියල වෙන කොගේ හරි ගියාද.? පොඩ්ඩක් වට පිට ඇවිදලා කරලා බලන එපැයි ගියාම

      Delete
  5. සීගිරියයි බුරියානි එකයි විතරයි මම දැකල තියෙන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපොයි....එහෙනං ඉතින් තව ටිකක් රට තොට ඇවිදින්න වෙයි අප්පා 😊

      Delete
  6. සත්තලංට මාර කැමරා ඇහැක් නෙව තියෙන්නෙ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හ්ම්ම් හ්ම්ම් කට්ටිය එහෙම කියනව...ස්තුති මෙහෙ ආවට

      Delete

සඳවත කියවන්න ආපු ඔයාලට බොහෝම ස්තුතී, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ මේ හිතේ.

ඒකපාර්ශික !

      සඳක් වගේ පායා හිනැහෙමින් එබී පුරුද්දක් වගේ උන්නා ළඟම රැදී ඉඩක් නොවූ තැන හදවත ගියද බිදී අදත් ලියනවා මේ ප්‍රේමයට කවී යන්තං ගැටෙ...