සඳට බැළුම් හෙලූ අය

Jan 17, 2019

ප්ලීස්, මට ඇත්තම කියනවද ...!




මගේ නිහඬ බව
මට ඔබව අමතකව
ඇති බවට
සුබ ලකුණක් යැයි
ඔබ තුටින්ද...?

නෑ...ඔබට වැරදීමක්

මේ මට ඔබව මහ හුඟාක්
ඕනෙම කරන දවස්...
ඔබ නැතුව ඔබ එක්ක
අරගල කරන දවස්...
ඔය පපුවෙ හිස තියා
දුක දිය කරන්නට හිතෙන දවස්...

හෙන වැදිච්ච හිතකට ඕනෙ
වදන් කුළුගෙඩි නොවන බව
ඔබ ඇත්තටම තාමත් දන්නෙ නැද්ද...?

හා...ඉතින්
ඔබ දැන් අසාවී මගෙන්

ආදරේ කියන්නේ
පාලු මකන එකටද...?
මගේ හැම වැඩේම නවත්තලා
ඔයාගේ දුක අහන එකටද..?
ඔයා හිතන්නේ ඔයාට වගේ
කාබාසිනියා  කරන්න මට
කාලය තියෙනවා කියන එකද...?

අනේ...නෑ...
ආදරේ කියන්නේ ඔය
එක බම්බුවකටවත් නෙවෙයි

මගේ හැම දුකක් සතුටක් ළඟම
මට ඔයාව තිස්පැයේ මතක් වෙන එකට...
කොහේ කොතැනක නිදුකින් ඉන්නවාදැයි
නිරන්තර  හිත විමසන එකට...
පුංචිම පුංචි මතක ටික
කප්පරක් සෙනෙහසින් හදවතේ
නිධන් කර විඳින විඳවන එකට...

කොටින්ම ආදරේ කියන්නේ
මතක් කරන්න තරම් දෙයක් නැතුවත්
මට ඔයාව අමතක නොවෙන කරුමය...

හරි..හරි..ඉතින්
මේ කිසිම දේකට ඔයා පලි නෑ තමයි
මොකද මට වගේ ඔයාට පිස්සු නෑනේ...

ඒ උනාට කමක් නෑ...
මම එකම එක දෙයක් අහන්නද.?

එකම එක දවසක්වත්
ඔයා මට ඇත්තටම ආදරේ කලාද...?

16 comments:

  1. අන්නේකයි.. ඔහෙට පිස්සු කියල මං මක් කරන්නැයි?

    ඔන්න ඇත්තම කියුවා.. :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකනේ මගේ පිස්සු වලට කවුරුත් පලි නෑනේ

      Delete
  2. දැංද අහන්නෙ? කී පාරක් නං ආවද පස්සෙන් එකම එක පාරක්වත් ආදරෙයි කිව්වෙ නෑ...මට පිස්සු නෑ තමයි.දොස්තරත් කිව්ව ඔහේ ගැන හිතන්නැතුව හොදින් ඉන්ඩ කියල ඉස්පිරිතාලෙන් එන දවසෙ...අර කරුනාවන්ත නංගි කිව්ව...නෑ එක්කොත් ඔව්ව මොටද මං ගෙදර ආ බව දැන දැනත් බ්ලොග් එකේ කවි ලියන වෙලාවෙ කෝල් එකක්වත් දුන්නද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. දුක හිතෙන පෝස්ට් එකකට මෙහෙම හිනා යන කමෙන්ට් වැටෙන එකත් ලොකු දෙයක් ... ස්තූතියි ඒකටනම්

      Delete
  3. Replies
    1. ඇයි අප්පා.. එච්චරටම අවුල්ද... පුදුම වෙන්න තරම්

      Delete
  4. අනේ මන්දා ස`දවතී, ඔයත් මේ අ`ඩන්න බලන් ඉන්න ඇස්වලට ඇ`ගිලි දහයෙන්ම අනින හැටි කිසිම අනුකම්පාවක් නැතිව...

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ ඉතින් හිත රිදුනනම් සමාවෙන්න අක්කා...

      Delete
  5. බිසී වෙන්නැති සඳවතී..නැත්තං ලෙඩක් දුකක්ද කව්ද දන්නේ..ටැලිගරං කෑල්ලක්කත් එව්වේ නැතැයි.....😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආකි ඔයා ...?


      ටෙලිග්‍රෑම් යවන කාලේ වගේනම් හිත හදාගන්නවත් තිබුනා.එක තප්පරෙන් ඕන දුරක් යා කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දිත් බිසී කියන එකට සමාව දෙන්න බෑ වගේ නේද ?

      ඒකයෑ ඉතින් ...කාලෙකින්නේ මෙහෙ ආවේ ..කොහොමයි දුක සැප ?

      Delete
    2. දුක සැප නේ..මෙන්න මෙහෙමයි...:)

      මිණි මිණි පොද වැටෙන ගොම්මන්
      කලුවරක මැද
      පාලු දෙනිපෙත උඩින් ඇහෙනවා
      හුදකලා මොනරෙකුගෙ නද

      ඈත පොල් රුප්පාව ඉහලින්
      අවදිවුන තරු කැට
      මුමුණමින් මොනවාද එබෙනවා
      නොකියාම ගෙට

      පෙමාතුර හිතක් මඟහැර
      තනිකමේ හීගතුව මැද
      නිදන්නට එපා අදත් වේලාසනම
      මගෙ බිනර සඳ

      Delete
    3. ඒක හරි අපූරු පිලිතුරක් නොවැ...හැබැයි මට ප්‍රශ්නේ ඇයි තාමත් බිනරෙ ඉන්නෙ කියලා දුරුතු උනානම් මොකද මේක.කෝම හරි මේක ලස්සනයි පෝස්ට් එකක් විදියටත් දාන්නකෝ

      Delete
  6. සමහර කවි වල, කතා වල අපිව අපිට පේන එක නවත්තන්න පුළුවන්ද..
    ඒ වගෙ වේලාවට අපිට ඒ වචන ආයේ ආයෙත්ම කියවන්න බලකරන එකවත් එකම එක මොහොතකට නවත්තන්න පුළුවන් ද.....,,,
    එහෙම වුනා නම් ....
    මේ තරමට දුකක් නැතිවේවී....

    ReplyDelete
    Replies
    1. බෑනේ.... බෑනේ සමහර කයි කතා අපේ ජීවිතේ කැඩපත වගේ...

      Delete
  7. මෙය කියවූ මටද - ලියන්නට සිතුනි කවියක් - පේලි යටින් පේලි තියෙන්න ලිව්වහම - ඒවා හොද කවි නේද

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම හොද කවි නොලියමි
      මෙය කවියකුත් නොවෙති
      මගේ සිතුවිලි පමනක් මෙහි ලියමි
      ස්තූතියි

      Delete

සඳවත කියවන්න ආපු ඔයාලට බොහෝම ස්තුතී, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ මේ හිතේ.

ඒකපාර්ශික !

      සඳක් වගේ පායා හිනැහෙමින් එබී පුරුද්දක් වගේ උන්නා ළඟම රැදී ඉඩක් නොවූ තැන හදවත ගියද බිදී අදත් ලියනවා මේ ප්‍රේමයට කවී යන්තං ගැටෙ...